ARKADAŞIMI DAHA İYİ TANIMAK İSTEDİM

ARKADAŞIMI DAHA İYİ TANIMAK İSTEDİM

Merhaba Gizem seni daha iyi tanımak için birkaç sorum olacak. Benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için öncelikle teşekkür ediyorum. Sorularıma başlıyorum.

SORU= Gizem bana kısaca kendinden bahseder misin?
Cevap=Merhaba Makbule. Adım Gizem 16.03.1995 tarihinde Hatay’ın Samandağ ilçesinde doğdum, Cumhuriyet Üniversitesi Yıldızeli Meslek Yüksekokulunda Bankacılık ve Sigortacılık bölümünde öğrenim görmekteyim.

SORU: Peki Gizem bana kendinden ve hobilerinden ve kendini tanımlayacak özelliklerinden bahseder misin?
Cevap:  Hobi olarak çoğunlukla insanlar kitap okumayı sevdiklerini dile getiriyorlar. Fakat ben pek kitap okumayı sevmeyen biriyimdir. Ben daha çok şiirlerin insanların duygularına eşlik ettiğine inandığımdan şiir okumayı kitap okumaya tercih ederim. Yani en iyi hobim şiir okumaktır. Beni tanımlayacak özelliklere gelince de ben daha çok sessiz ve sakin kalan, yeri geldiğinde konuşmayı boş konuşmaya tercih eden, ağır başlılığın insanların erdem özelliklerindeki sadakat duygusu ile bağdaştıran, insanlara güvenmek yerine inanmayı tercih eden ve daha sonra güvenmeyi tercih eden biriyimdir.

SORU:  Peki senin en büyük hayalin ve gerçekleştirmeyi istediğin projen nedir?
Cevap: En büyük hayalim okulumu bitirebilmemdir. Çünkü çok zor bir bölümde okuyorum ve derslerin zor oluşu beni korkutuyor. Okulu bitirebilmeyi hep hayal ediyor ve bu hayalimi gerçeğe dönüştürebilmek için elimden geleni yapıyorum. En büyük projem ise herhangi bir sigorta şirketinin acenteliğini yapmak istememdir.


SORU: Hayatın boyunca seni en çok kızdıran olayı anlatmak ister misin ve o olaya verdiğin tepkinden bahseder misin?
Cevap: Tabi anlatmak isterim. Hayatta beni en çok kızdıran olay arkadaşımın olmamış olan bir olayı olmuş gibi anlatmış olması ve beni zor durumda bırakmasıydı. Olaya verdiğim tepkim gayet sakin oldu. Çünkü insanlara ne kadar güvenmem gerektiğini öğretti.

SORU: Peki arkadaştan konu açılmışken Gizem çok yakın bir arkadaşın kanunsuz bir iş yapmış olsaydı ve bu işten senin haberin olsaydı ne yapardın? Polise şikayet eder miydin?
Cevap: Tabiki de polise şikayet ederdim. Kanunsuz iş yapacak kadar gözü kararmış olan birinin benim uyarı ve tavsiyelerimi dinlemesini bekleyemem. Arkadaşımın yaptığı bu kötü işi desteklemiş olursam ve hiçbir şey olmamış gibi davranırsam arkadaşlığın ne anlamı kalır ki…?


SORU: Son bir soru sarayım ve seni daha fazla yormayayım. Gizem bir film yapmaya karar versen adını ve konusunu ne olurdu?
Cevap: Filmimin adı :ASIL ÇARESİZLİK olurdu. Konusu ise; insanların hangi durumlarda gerçekten çaresiz olduklarını belirtmek ve onlara ders vermek isterdim.


GİZEM  bana ayırdığın zaman için röportaj için teşekkür eder iyi dileklerimi sunuyorum…!

Yazan: Makbule TARHAN

0 yorum: