Şal Candır

Şal Candır
Merhaba arkadaşlar ben hatice ;
19 yaşındayım kapalıyım. 2 yıl önce kendi isteğimle kapandım. tesettürlü bayanlar aslında çok ilgimi çekiyordu eşaplara şallara ilgim vardı ve bende kapandım.
Eşarp ve şallar her geçen gün değişen modeller renkler çok hoşuma gidiyor. Varaklısıyla ipeğiyle sateniyle şifonuyla esarp şal aşktır bence ve benim gibi düşünen milyonlara bayan olduğunu yalnız olmadığımı bildiğim için bu bloğu açtım :)
ileriki bloglarımda daha ayrıntılı sezonluk yıllık olarak modadan tabiki konuşacağız bu ilk de böyle olsun istedim.
Gönül Kolat tesettür tasarımcısı beni çok etkilemiştir açık olduğu halde tesettür kıyafetler tasarlayıp sonradan kapanan bir insan beni hayran bırakıyor kendine bana ışık oluyor açık insanlara ışık olmak dileğiyle...

Yazar: Hatice ERDOĞAN

0 yorum: